Oi Luis,
Eu consegui contato com uma professora do IFF(Instituto Federal de Educação Ciência e Tecnologia Fluminense) de maricá que disse que eles também pretendem realizar o evento,por hora vou ficar com eles,mas caso não formem turma, eu entro em contato contigo!
Obrigada!
Abraços!
Oi Raiza.
Nós Embaixadores Climáticos En-ROADS que facilitam eventos em português estamos organizando um evento que começará dia 24 de maio e irá ate 02 de junho organizado pela UFF.
Vamos conversar envie contato para:
ambrosioiz@yahoo.com.br
Abraços
Hello Everyone,Im from Brazil,city of Maricá/RJ, and im looking for a group that i can join.
I'm in Santa Rosa, along with a handful of other new EnROADS facilitators in Sonoma County. I'd be happy to connect with folks in the Sacramento area, possibly help with a workshop there, especially once we can go out in public again.
Thank you everyone for posting here.
We've created a new forum that will hopefully allow you to find each other more easily. Please go here and post your name again. Sorry - there isn't a way for us to move your posts.
https://support.climateinteractive.org/support/discussions/topics/47000641170
I am in east Toronto. Let's connect directly. I am at douglasjpritchard@gmail.com.
Message to Doug Pritchard -
Yes, I am in the GTA. Just saw an entry from someone in Oakville as well in the new Connect with Others area.
I am in West Toronto. You?
Laura
Hi, anyone from Pakistan
Anyone in France / Lyon area?
Hi I am from Brazil. Instituto de Zootecnia, Nova Odessa, São Paulo.
Boa tarde.
Sou brasileiro, pesquisador científico do Instituto de Zootecnia, Nova Odessa, São Paulo.
Venho usando o C-ROADS deste 2014.
Agora tenho interesse neste novo formato do En-ROADS.
Tenho interesse em ampliar contato para fortalecer o uso do En-ROADS no Brasil
Meu email: ambrosio@iz.sp.gov.br
Abraços
Ambrósio
Anyone in Greater Toronto Area, Canada?
Any one near costal New Jersey?
anyone near sacramento california?
Hamilton, me, Gisele Chaves. I am also in the Brazilian whatsapp group
Hamilton C Carvalho
1 person has this question